از قالب فروش فایل زونکن رونمایی شد (کلیک کنید)

اخبار استخدامی آموزش و پرورش / آخرین اخبار سال ۹۹ /

آموزش و پرورش

آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش

آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش را از آکادمی فایل پیگیری نمایید : همواره آگاهی به موقع از زمان برگزاری هر آزمونی می تواند نقش کلیدی در موفقیت و یا عدم موفقیت داوطلبین شرکت در آزمون مربوطه را دارا باشد.لذا این مهم سبب گردید ما در آکادمی فایل بکوشیم تا با اطلاع رسانی به موقع در رابطه با زمان برگزاری آزمون های مختلف از جمله استخدامی به این نیاز شما عزیزان پاسخ بگوییم تا انشااله با برآورد زمانی و دانش کافی در رابطه با زمان باقی مانده تا هر آزمون ، بتوانید تصمیم بگیرید که امکان شرکت در آزمون مربوطه را دارا می باشید و یا خیر.

در این قسمت از سایت با ارائه آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش از جمله زمان ثبت نام ، توزیع کارت ورود به جلسه ، زمان برگزاری ، تغییرات احتمالی در هر یک از زمان های ذکر شده و در آخر اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خدمت شما عزیزان بوده که امیدواریم بتوانیم رضایت شما همراهان و داوطلبین گرامی را کسب نماییم.

احتمال جذب ۳۰ هزار نفری آموزش و پرورش در سال ۹۹

خبر ۷ تیر ماه ۱۳۹۹

ریاست دانشگاه فرهنگیان ( حسین خنیفر ) طی مصاحبه ای پس از تشریح نحوه جذب افراد در این دانشگاه از احتمال جذب ۳۰ هزار نفر به وسیله برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گفته ریاست این دانشگاه افراد به ۳ طریق می توانند به عنوان دانشجوی دانشگاه مذکور به تحصیل مشغول و نهایتا به استخدام در آموزش و پرورش در آیند.

دسته اول کسانی اند که :

با شرکت در کنکور سراسری و قبولی در آن به جذب دانشگاه فرهنگیان در می آیند که از این افراد مجوز جذب ۲۰ هزار نفری توسط وزارت آموزش و پرورش صادر گردیده است.

دسته دوم کسانی می باشند که :

با انتشار اخبار استخدامی آموزش و پرورش جهت شرکت در آن ثبت نام کرده که پس از حضور در جلسه آزمون و اعلام نتایج می توانند حد نصاب قبولی را کسب نمایند.این افراد باید پس از گذراندن دوره هایی در این دانشگاه نهایتا به جذب وزارت خانه مربوطه در آیند که از این میان احتمال جذب ۳۰ هزار نفری وجود دارد.

و دسته سوم :

افرادی که آزمون اصلح را سپری کرده و صلاحیتشان برای حضور در کلاس های درس محرز می گردد.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۹ قطعی است

بنا بر اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش ( علی الهیار ترکمن ) در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۹ : این وزارت خانه در حال پیگیری برای جذب ۲۵ هزار نفری نیروی مورد نیاز خود تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی سال ۱۴۰۰ می باشد،لذا در همین راستا مجوز های لازم برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۹ اخذ و قرار بوده که آزمون مذکور در فروردین ماه امسال برگزار شود اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری به تعویق افتاده است.

لازم به ذکر است :

به محض دریافت اخبار جدیدی در این رابطه سریعا و از همین صفحه به اطلاع شما عزیزان رسانده میشود.


قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیازمند مطالعه منابعی استاندارد می باشد

آکادمی فایل با بهره گیری از اساتید و متخصصین این حوزه در تلاش است تا با رصد دقیق منابع و مواد آزمون های مختلف مجموعه هایی استاندارد و البته کاربردی در اختیار شما داوطلبین قرار دهد تا با بهره گیری از آن ها بتوانید به نتایجی مطلوب دست یافته و انشااله از قبول شدگان در آزمون مذکور باشید.

  • یکی از این مجموعه ها بسته ارائه شده برای شرکت در آزمون سال ۹۹ آموزش و پرورش می باشد

جهت مشاهده و دریافت سوالات استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید.

دیگر لینک های مفید : وبسایت آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان